niedziela, 17 sierpnia 2014

Rozdział 25

-To co jakieś plany na wieczór ? - Spytał chłopak
-Może jakiś film ,komedia romantyczna ?
-Myślałem o czymś innym ale okej
-Ty zboczeńcu - Powiedziałam ,a po chwili obaj wybuchliśmy śmiechem
Poszłam skorzystać łazienki ,a gdy wróciłam Louis leżał na łóżku bez bluzki , uśmiechnęłam się do niego i położyłam koło . Przytuliłam się do niego ,a on pocałował mnie w czoła . Czułam się  przy nim taka bezpieczna . Leżeliśmy ale nie tak długo bo Louis zabierał się za obiad , pomogłam mu zrobić obiad . Po chwili Louis poda dwa talerze i dwie szklanki  z sokiem pomarańczowym . Zjadłam i wypiłam to co miałam i zabrałam się z umycie talerzy i kubków .
***
Zbliżała się 18;00 . Louis robił kolację tak wiem ciągle coś jemy ,a ja szukałam jakiegoś filmu na wieczór . Nie umiały wybrać pomiędzy dwoma .
-Kolacja
-Już idę
Usiadłam przy stole ,a na talerzach był kurczak i dwa kieliszki z czerwonym winem .
-O to dziś kolacja na bogato - Powiedziałam ,a Louis zaczną się śmiać
-Dla ciebie wszystko
Zaczęliśmy jeść ma gdy zjedliśmy wybraliśmy się przed telewizor i wtuleni w siebie oglądnęliśmy jakiś romantyczny film .
***
Obudziłam się rano , spojrzałam za zegar który wisiał na ścianie była godzina 8.00 . Wstałam leniwie z łóżka i poszłam do łazienki więziłam szybki i orzeźwiający prysznic . Ubrałam się i ubyłam zęby po czym rozczesałam moje włosy i zostawiłam je rozpuszczone . Wyszłam z łazienki i zbiegłam po schodach na dół.
-Cześć skarbię - Powiedział Louis
-Hej , zasnęłam wczoraj na filmie ?
-Tak
Dałam mu buziaka w policzek i zrobiłam sobie dość mocną kawę .
-Jaki plany na dziś ? - Spytałam i siadłam obok Louisa na kanapie
-Może pójdziemy na plaże ?
-Okej
Wypiłam moją kawę i poszłam na górę ,żeby ubrać strój . Poszłam do łazienki , ubrałam strój ,a na to moje wcześniejsze ubranie . Zabrałam torbę ,a do niej wsadziłam kocyk i ręcznik i do bocznej kieszeni telefon .
Zeszłam na dół po chodach , Louis robił coś w telefonie i stał pod drzwiami
-To idziemy ? - Spytałam
-Jasne  -Powiedział
Wyszliśmy z domu i zmiękliśmy drzwi na klucz. Wsiadłam do auta obok Louisa i pojechaliśmy .
***
Dojechaliśmy po 40 minutach .
----------------------------
Hhuuhu macie myślę ,że jest okej ? xd
Czytasz = komentuj to ważne

3 komentarze:

  1. Okay to jest po prostu super
    Ale chciałam bym zeby Rose byla z Liamem ale to twoja decyzja! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetny *.* Ale jak dla mnie Louis jest lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super rozmarzyłam się trochę

    OdpowiedzUsuń